El Fòrum reconeix la trajectòria de Miquel Màrquez

Posted on 26 febrer 2013 by El club dels Sabors No Comments

miquel3Miquel Màrquez ja compta amb un altre reconeixement, el que li han fet aquesta tarda a Girona, en el marc del Fòrum Gastronòmic de Girona 2013 i, concretament, els Premis Mercader 2013 en la categoria de cuina. D’ençà de la primera edició d’aquesta reconeguda mostra, l’any 2007, el Fòrum atorga aquests premis que reconeixen la trajectòria de professionals de diversos àmbits en pro de la cuina i la gastronomia catalana. L’entrega d’aquest guardó al berguedà Miquel Màrquez, l’any en que ha decidit passar el relleu del restaurant Sala a la seva filla Isabel, és un reconeixement més a la gran feina feta per aquest berguedà que, incansablement, ha estès la cultura boletaire davant i darrera dels fogons i ha enaltit fins a la màxima categoria aquest producte, més que apreciat en la cuina catalana actual. Des de El Club dels Sabors, Miquel gràcies i felicitats de nou!

L’acte s’ha celebrat a l’Auditori del Palau de Congressos de Girona. I la resta de guardonats d’aquest any han estat:

• Productora: Eulàlia Torras, creadora i elaboradora durant més de 30 anys del formatge Serrat Gros.
  • Vi: Germans Mata (Antoni i Josep), de Cava Recaredo.
  • Sala: Dorita Riera, Restaurant Freixa Tradició (Barcelona).
  • Cultura: Narcís Comadira (Girona), escriptor.